KIRJOTAN KEIKKASELOSTUKSEN KESKIVIIKKONA, PROMISE !! koska sillo 3 vuotta poikien kuunteluu täynnä ja aika kertoa teille jotka ette oo viel kuullu että miten mun keikkavkl meni.