KIRJOTAN KEIKKASELOSTUKSEN KESKIVIIKKONA, PROMISE !! koska sillo 3 vuotta poikien kuunteluu täynnä ja aika kertoa teille jotka ette oo viel kuullu että miten mun keikkavkl meni.
maanantai, 17. toukokuu 2010
maanantai, 17. toukokuu 2010
KIRJOTAN KEIKKASELOSTUKSEN KESKIVIIKKONA, PROMISE !! koska sillo 3 vuotta poikien kuunteluu täynnä ja aika kertoa teille jotka ette oo viel kuullu että miten mun keikkavkl meni.
Kommentit